آخرین ایستگاه
دانلود نوحه.روضه های 91
به وبلاگ من خوش آمدید مهدی کوهکن

می خواهید مطالب وبلاگ در چه زمینه ای باشد؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مظلومانه و آدرس
mazlomane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. 






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 187
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 190
بازدید ماه : 511
بازدید کل : 38977
تعداد مطالب : 241
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

چاپ روی تی شرت


قالب وبلاگ | ابزار صلوات شمار

آمار مطالب

کل مطالب : 241
کل نظرات : 9

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 180

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 187
باردید دیروز : 3
بازدید هفته : 190
بازدید ماه : 511
بازدید سال : 1587
بازدید کلی : 38977
آخرین ایستگاه

تصاویر متحرک

بنام خدا

خانه قبر

 

 

قال رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم :

 

 

« القبر ینادی فی کل یوم خمسة مرات »

قبر هر روز پنج مرتبه انسان را صدا می زند

 

 

أنا بیت الفقر فاحملوا إلی کنزا

1- من خانه فقر هستم با خودتان گنج بیاورید

 

 

أنا بیت الوحدة ؛ فاحملوا إلی أنیسا

2- من خانه ترس هستم با خودتان انیس بیاورید

 

 

أنا بیت الحیات ؛ فاحملوا إلی تریاقا

3- من خانه مارها و عقرب ها هستم با خودتان پادزهر بیاورید

 

 

أنا بیت الظلم ؛ فاحملوا إلی سراجا

4- من خانه تاریکی ها هستم با خودتان روشنایی بیاورید

 

 

أنا بیت التراب فاحملوا إلی فراشا

من خانه ریگ ها و خاک ها هستم با خودتان فرش ( زیرانداز) بیاورید.

 

خدایا رحم کن

 

 

1- گنج : لا اله الا الله

 

2- چراغ : نماز ، نماز شب

 

3- پادزهر : صدقه ، خیرات

 

4- انیس : تلاوت قرآن

 

5- فرش : عمل صالح

 

تحریر مواعظ العددیه، ص 390



تعداد بازدید از این مطلب: 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود